O ponašanju naše predsjednice na proteklom SP-u ( piše Apolitična )

Izvor fotografije: " t portal.hr"

Sam naslov već sugerira, izbacite politiku iz jednadžbe. U smislu, tko je na čijoj strani, stranci i tako dalje. Ovo je samo moj osvrt na ponašanje žene koja vrši ulogu Predsjednice jedne države koja je završila u finalu Svjetskog nogometnog prvenstva. Dakle, pale su mnoge kritike na njeno ponašanje, kao neprimjereno. Komentari kako je vjerojatno popila ili se možda nadrogirala jer je bila euforična. Nadalje, neslužbeno se odjenula, prema mišljenjima mnogih. Trebala je odjenuti odijelo s kravatom, stajati tamo poput stupa s „ metlom u guzici“ ( izraz za uštogljenost). Baš kao što postoje primjedbe, nije se trebala toliko smijati, grliti svih redom. Jer neki i na pomisao zagrljaja imaju seksualne aluzije. Smočila se, euforično navijala u dresu svoje države, bila sretna. Ta je žena umirala od sreće na tom prvenstvu. To su zabilježile kamere. Zašto je čitav svijet nakon SP, najčešće „googlao“ našu Kolindu?

Jer se ponašala onako kako nije uobičajeno. Izišla je „iz kutije“. Pokazala je kako su i predsjednici ljudi. „Googlana“ je jer ljudima nedostaje opuštenosti kakvu se usudila pokazati. „Googlana“ je jer je oslobodila sebe, a time potaknula još i poneke ljude neka se oslobode. Uredu je biti sretan. Nekidan sam se čitav dan smijala. Jednostavno sam bila sretna. Uistinu, samo to. Nisam predsjednica i nisam bila u Moskvi na SP-u. Bila sam u uobičajenim okolnostima, probudila se izuzetno dobre volje i do navečer se smijala. Susjed me, uz dužno poštovanje, pitao, mogu li mu odati kakve droge koristim?! Kako mu objasniti kako se ta droga zove sreća. Opet, ako kažem, sreća bez nekakvog posebnog razloga, nitko mi živ ne bi povjerovao.  Da sam kojim slučajem taj dan „ umirala od tuge“, bila namrgođena, nitko me ne bi pitao kakve droge koristim. Jer, to je očito postalo uobičajeno i normalno stanje duha. Zašto bismo to prihvatili? Otkad je grijeh biti sretan, pa čak i ako si predsjednica?

Što se mene tiče, Kolinda zaslužuje medalju za službeno/ neslužbeno ponašanje koje je pokazala. Neka je. Bilo je ugodno gledati njen entuzijazam, sreću, zagrljaje i osmijehe. Što se mene tiče, predstavila je svoju državu na tom prvenstvu, bolje no ijedan drugi službenik. Pokazavši kako su i predsjednici ljudska bića, pokazavši kako osjećanje i iskazivanje sreće ne bi trebalo biti nešto krivo. Dapače, trebalo bi biti nešto pohvalno i postati primjer svima.  Nešto što bismo trebali svi zajedno prakticirati. Bez pitanja, koristimo li droge ili alkohol. Sreća je sama po sebi, dovoljna. Onaj osjećaj sreće što je tamo, bio je njena droga. Neka ga je pokazala, svaka čast. Predstavila je svoju državu na najljepši mogući način. Punom emocijom. 

Primjedbe

Popularni postovi