Danas sam sretna...



Danas sam sretna jer sam živa. Danas sam sretna jer dišem, upijam sunčeve zrake, osjećam povjetarac na kosi. Sretna sam dok ispijam prvu jutarnju kavu, dok osjećam srce kako mi kuca. Osjećam neopisivu zahvalnost dok pišem pokoji stih, jer imam priliku raditi ono što volim. Sretna dok držim malene ručice svoje djece, koje neću zauvijek držati jer će postati velike. Danas uživam u pripremanju ukusnog, zdravog obroka kojeg jedem s užitkom. Nebo se naoblačilo, promatram njegovu promjenu i vidim ju kao nešto predivno. Možda padne kiša. Neka padne, postoji čar i u kiši. Danas sam sretna na svakoj duši koju sam susrela, na koju sam utjecala i koja je utjecala na mene. 

U meni titra osjećaj neopisive sreće i zahvalnosti za svaku milisekundu današnjeg postojanja. Danas sam shvatila kako je život najveći od svih darova. Dišem ga punim plućima, jer shvaćam kako ne prolazi vrijeme, već prolazimo mi.
Danas sam shvatila što je uspjeh. Uspjeh je radovanje životu. Bogatstvo su trenutci koje si imao prilike živjeti. Trenutci koje si sebi dopustio živjeti.

 Život je uistinu dar, predivan, neopisiv dar kojeg toliko puta olako shvaćamo. Misleći kako su sreća i uspjeh neke tamo, velike, nedostižne stvari. Ne, sreća i uspjeh su svaka sekunda koju si dobio na poklon neka ju dišeš, živiš i voliš. Sve tvoje brige i problemi će jednom proći. No, ne zaboravi, sve ono u čemu bi trebao vidjeti ljepotu, a možda ne vidiš, jer to shvaćaš zdravo za gotovo, također će proći.

Ne dopusti neka prođe. Udahni svaki dah, osjeti svaki otkucaj, pomiriši svaki cvijet, ne propusti nijedan zagrljaj. Odbaci ljutnju, brigu i probleme u koš za smeće. Pokreni se. Nasmij se, pleši, pjevaj, raduj se. Život je predivan dar, pojma nemaš dokad ti je darovan i kad će se zaustaviti. Nemaš drugog vremena za voljeti ga, disati, živjeti, poštovati, djelovati, osim sad.

Danas se mojim bićem prelijeva zahvalnost za svaku milisekundu darovanog života. Jer svaka je dar, neprocjenjiv dar i nijedna se više nikada neće vratiti. Danas sam presretna iz jednostavnog razloga, jer sam živa! Hvala ti živote što sam dio tebe i što si dio mene. Hvala ti što postojim.

Primjedbe

Popularni postovi