Draga ženo


Draga ženo,

imam ti toliko toga za reći. Ne znam otkud bih uopće počela, možda bi bilo najbolje kada bih počela od osnove. Ta osnova je, budi sama sebi dovoljna i budi zadovoljna sobom. Ne čekaj nikoga neka ti prepozna vrijednost, znaj ju sama. Neki će ju prepoznati, neki neće, no time se ne bavi. Oni s kojima ne dijeliš slične vrijednosti, ne mogu ju znati. Možda i mogu, no previše će im smetati, stoga se odmah bez imalo razmišljanja, odmakni od njih. Bez obzira na titulu koju netko nosi u tvom životu,  upamti, na svijetu je preko 7 milijardi ljudi. Ne ograničavaj se.

Uvijek znaj kako si jedinstvena te budi ono što jesi. To je na duge staze jedino isplativo. Odrastala sam u okolini u kojoj su me uvjeravali kako je ono što ja jesam, loše i neprolazno. Dakle, biti iskren i biti osjetljiv (to je dio moje prirode, ne mora biti dio tvoje, ti imaš dijelove svoje autentičnosti koji su svojstveni tebi) je nešto čega bi se trebalo sramiti, nešto što ne prolazi, nešto što će me uništiti. Dugo sam skrivala te osobine i osjećala se loše zbog njih. Sve do trenutka kada nisam ostala sama sa sobom, gušeći se u onome što nisam. Sada ću ti otvoreno reći, kad sam si dopustila ispoljiti te dijelove sebe, ispalo je kako su to najbolji dijelovi mene! Ispalo je suprotno, dapače, upravo su mi ove osobine otvorila mnoga vrata. Točnije zatvorile nepotrebna, otvorile potrebna. Ne boj se onih dijelova sebe koje si skrila pod krinkom kako nisu prihvatljivi, vjeruj mi, to su najbolji dijelovi tebe! Pusti ih vani, oni će ti otvarati vrata. Da, upravo ti dijelovi kojih si se sramila.

Uvijek slušaj sebe! Ovo je lekcija koju moraš što prije usvojiti. Jedina ti znaš svoje odgovore, samo se utišaj i osluhni ih. Nema veze ako pogriješiš, bolje ti je i pogriješiti slušajući sebe, nego druge. Ako pogriješiš, otresi prašinu i idi dalje. S osmijehom. Nikome se nikada ne opravdavaj za svoje odluke, izbore i svoju sreću. Prigrli ljude koji te vole zbog onoga što jesi. One koji te ne podnose, blagoslovi iskreno s ljubavlju i srdačno pozdravi na ulici, ne okrećući se kad prođeš. Niti glavom, niti mislima.

Život je lijep, uživaj u svakom trenutku. Opusti se, dovoljno si dobra i riješit ćeš sve izazove koji ti se nađu na putu. Ako nešto ne možeš promijeniti, jednostavno prihvati i pusti. Ako imaš snove, bori se za njih. Malo po malo, dan po dan, malim koracima. To su tvoji snovi i imaš u sebi snagu za njih. Kada ju ne bi imala, ne bi ni sanjala te snove. Isto tako ne upadaj u zamke kako bi ti trebaloo biti važno ono što je svima ostalima važno. Neka ti bude važno ono što je tebi uistinu važno. To znaš samo ti.

Ne čekaj nikoga i ništa kako bi se nosila na najbolji mogući način. Nosi se odmah, sada i ovdje, upravo takvu kakva jesi, na najbolji mogući način. Upamti, nitko nije ti i ti ne trebaš biti nitko drugi do ti. To je tvoj put do sreće.

S ljubavlju...


Primjedbe

Popularni postovi